( ! ) Warning: include_once(/home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/templates/datingnl2/forum/header.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/forum/thread.php on line 239
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0012319600{main}( ).../thread.php:0

( ! ) Warning: include_once(): Failed opening '/home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/templates/datingnl2/forum/header.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/forum/thread.php on line 239
Call Stack

Forum

stellen praat > stellen over stellen seks > stellen en praten
Schrijver Draadje
Cindy

jul/20/2007 22:10:11
stellen en praten

Er zijn zeker geen stellen die hier praten of een onderwerp openen
zoey

sep/13/2007 13:20:54
stellen

je leest niet veel stellen die een man zoeken over het algemeen zoeken zij een vrouw
hendrik

nov/20/2007 23:04:09
stellen en praten

hallo cindy er zijn zeker wel stellen die daar over willen praten,stellen zoals wij.
Wim en Hanny
SYB

nov/21/2007 17:42:44
wij zoeken wel een man

hallo zoey zeker zijn er stellen die een man zoeken , mijn vriendin wil een keer een man erbij, lijkt haar heerlijk.alleen ik denk dat het probleem ik ben zei wil een bekende ikke niet heb liever een onbekende en liefst zelf een beetje uitgezocht, maar goed.en dat is denk ik het probleem.mannen doen niet zo moeilijk,vrouwen willen zich vertouwd voelen en veilig.wat ik ook wel begrijp, daarom gebeurt bij stellen meer een vrouw erbij.en ik kan het ook niet over mn hart (ego ;) ) krijgen om tegen mijn eigen kameraad aan te kijken als we bezig zijn.
groeten syb
anouk

nov/26/2007 16:42:02
stel zoekt vrouw

hallo, wij zijn een stel uit Haarlem en zijn op zoek naar een leuke meid, die in is voor een trio, kennen jullie iemand of weten jullie waar ik moet zoeken? Ik zoek me namelijk wezenloos op het internet!! gr. Anouk
hallo

sep/04/2008 16:18:24
hallo

ik en mijn vriendin zoeken een derde persoon als een vrouw interesse heeft laat dan weten xxx
Luca

apr/13/2009 17:07:14
Lekker stel

Spannend, maar ja, man alleen.
Kijk maar even op mn profiel, wellicht spreekt t jullie aan
Luca

apr/26/2009 14:59:04
vrouw

Wij, 2 mannen en n vrouw, zoeken nog n leuke vrouw die met ons mee wil spelen,
leeftijd vanaf 45 jaar.
Groeten Luca
Koko

mei/25/2009 14:04:24
Stel zoekt ander leuk stel voor leuke, maar ook spannende dingen

Onze relatie is keigoed. Dat komt vooral dat wij elkaar accepteren en vrij laten. Veel mensen verwarren liefde met bezit (van de ander). Wij dus niet.
Wij zijn 45 en 42 jaar, maar als je ons ziet, denk je echt dat wij jonger zijn (Ja, echt hoor!)

Wij houden van gezelligheid en een terrasje pakken en zo, maar ook van andere pleziertjes.

Woon je in de omgeving van Purmerend en zijn we aardig gelijk gestemd neem dan maar eens contact op via koko-pelli14 at gmail puntje (dot) com.
Groetjes,

Koko & Pelli

Koko

mei/25/2009 17:38:08
Koko & Pelli

Het moet zijn koko.pelli14 at gmail puntje (dot) com

Het puntje tussen koko en pelli is belangrijk
gitte

jul/02/2011 11:28:27
trio

wij, stel zoeken een afrikaans type man om vrouw extra te verwennen.

U heeft niet genoeg priveleges om te reageren in het forum.

( ! ) Warning: include_once(/home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/templates/datingnl2/forum/footer.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/forum/thread.php on line 242
Call Stack

( ! ) Warning: include_once(): Failed opening '/home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/templates/datingnl2/forum/footer.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/forum/thread.php on line 242
Call Stack