( ! ) Warning: include_once(/home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/templates/datingnl2/forum/header.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/forum/thread.php on line 239
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0011319600{main}( ).../thread.php:0

( ! ) Warning: include_once(): Failed opening '/home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/templates/datingnl2/forum/header.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/forum/thread.php on line 239
Call Stack

Forum

algemeen praat forum > seks dating ervaringen > in de realiteit is hij anders
Schrijver Draadje
Milou

okt/30/2007 21:36:08
in de realiteit is hij anders

helaas komt het idee vaak niet met de realiteit overeen.
Reacties regenen inderdaad wel binnen, maar oh wat zitten er veel rare mannen tussen. Rare mannen met rare voorstellen...
Uiteindelijk reageer je op die personen die jou aanspreken. Dat kan door de foto komen, de manier van schrijven of gedeelde interesses.
Meestal heb je na een paar keer heen en weer gemaild te hebben wel door wat voor vlees je in de kuip hebt. Enkelen vallen dan alsnog af en diegene die overblijft daar spreek je dan eens iets mee af.
Twan

jun/25/2008 19:16:43
NEP ?

HAllo,
Ik ben volgens mij toch een vrij gezonde en gewone gozer.
Ik heb op wat profielen gereageerd hier van dames maar hoor eigenlijk NOOIT wat terug.
Het lijkt me ECHT leuk eens iemand te ontmoeten..vrijheid blijheid..eerst wat mailen en MOCHT het al tot een date komen en er is geen klik dan ga je toch evenzo vrolijk weer uit elkaar ?
maar zoals ik al zei...
Ik heb op maar een PAAR oproepjes gereageerd
en tot op heden is het resultaat ZERO....
wel jammer

groetjes,
Mr. Gezelligheid
jamie

sep/02/2008 22:39:10
idd

heb ook altijd zown gevoel dat het allemaal 1 groot geldtrekkerij complot is!
Milou

okt/16/2008 20:59:47
jamie

jamie

geldtrekkerij ??

of bedoel je trekkerij
Gast

jul/07/2009 19:01:44

ik kan me wel voorstellen hoeveel rare mannen hier zijn, maar niet allen mannen, ook vrouwen... maar soms vind je wel iemand.
karlijn

nov/17/2009 18:14:56
Ik reageer

Ik reageer mij suf maar krijg nul komma nul reactie terug, vind ik vreemd!!
luke

nov/17/2009 18:39:44

hee karlijn ga ff aub naar de chat
Larissa

dec/07/2009 16:25:24
waarom mannen weinig of GEEN reacties krijgen

Tsja er zijn gewoon teveel mannen die een vrijblijvende erotische date zoeken, liefst gratis ook natuurlijk...en te weinig dames die daarvoor IN zijn.
Vrouwen zoeken meestal tenminste een (vaste) relatie of zijn professionals.
Vrouwen kunnen kiezen uit 100den reacties...hoe spring je eruit Wel door een gewoon informatief antwoord te sturen ..wat zoek je, hoe moet de dame eruitzien, wat wil je met en van haar, WAAR wil je dat. Vertel vervolgens beknopt wat over je achtergrond.
Een man die wil trouwen daarentegen krijgt heel veel reacties
Larissa

dec/07/2009 16:26:40
er zijn dus gewoon teveel mannen en te weinig vrouwen op de dating sites

mannen zoeken vrijblijvende erotiek, vrouwen zoeken vaak een relatie
Mike

dec/09/2009 19:39:36
denk ik ook

dat denk ik ook, ikzelf zoek ook niets meer (goed ik ben wel op zoek naar een relatie maar dat doe ik dan niet hier!)
wat ik me afvraag is waarom dames dan hiernaartoe komen als je op zoek bent naar iets meer serieus ;) dan kun je beter naar zoiets als relatieplanet gaan denk ik
Steven

mei/04/2011 21:58:42

Dan is er een heel simpele oplossing, je zegt gewoon dat je wil trouwen , maar wel eerst uitproberen
Christ

aug/27/2011 23:40:34
Vermoeden

Ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat deze site 1 doel heeft:
Mensen zoveel mogelijk "sexpunten" te laten kopen door ze berichtjes te sturen waar op geantwoord dient te worden..

ik wacht nog ff af maar zou me verbazen als er iets via de mail ipv deze site’s inbox zou komen.
Marcel

jan/31/2013 23:30:03
actief

Is dit forum nog actief?

U heeft niet genoeg priveleges om te reageren in het forum.

( ! ) Warning: include_once(/home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/templates/datingnl2/forum/footer.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/forum/thread.php on line 242
Call Stack

( ! ) Warning: include_once(): Failed opening '/home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/templates/datingnl2/forum/footer.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/forum/thread.php on line 242
Call Stack