( ! ) Warning: include_once(/home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/templates/datingnl2/forum/header.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/forum/thread.php on line 239
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0010319600{main}( ).../thread.php:0

( ! ) Warning: include_once(): Failed opening '/home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/templates/datingnl2/forum/header.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/forum/thread.php on line 239
Call Stack

Forum

algemeen praat forum > Suggesties > hoe kom ik in contact met andere adverteerders hier?
Schrijver Draadje
Monica

mei/22/2011 11:33:18
hoe kom ik in contact met andere adverteerders hier?

.... want als ik onderaan een profiel op ’verzend e-mail’ klik, krijg ik een error: page not found.

ligt dit aan de site, is het een tijdelijk of permanent probleem, en hoe kan ik alsnog in contact komen met anderen?

graag een reactie :)
groetjes,
monica
Vince

jun/11/2011 12:34:15

Ben je al achter wat er mis is of was? (f)
Frank

mei/18/2012 04:44:05

nog steeds hetzelfde probleem :(

U heeft niet genoeg priveleges om te reageren in het forum.

( ! ) Warning: include_once(/home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/templates/datingnl2/forum/footer.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/forum/thread.php on line 242
Call Stack

( ! ) Warning: include_once(): Failed opening '/home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/templates/datingnl2/forum/footer.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/jeroen/domains/datingnederland.com/public_html/sex/forum/thread.php on line 242
Call Stack